DİNLİYORUZ, DESTEKLİYORUZ, BİRLİKTE BAŞARIYORUZ
02 Aralık 2024

            Pandemi ve deprem gibi zorlu durumlarda 7/24 hizmet veren sağlık çalışanlarının memnuniyetini artırmak, onların motivasyonunu yükseltmek ve tükenmişliği önlemek açısından büyük önem arz etmektedir. Müdürlüğümüz ve bağlı sağlık kurum/kuruluşlarında görev yapan çalışanların sorunlarını çözümlemek, ihtiyaçlarına yönelik rehberlik ve danışmanlık desteğini verebilmek, duygusal ve mental sağlıkları açısından psikolojik destek sağlamak amacıyla çalışmalar yapılması planlanmıştır. Bu çalışmalar;

Ø  Çalışan Whatsapp Destek Hattı

Ø  Kurumsal İletişim Toplantıları

Ø  Çalışanlar İle Telefon Görüşmeleri

Ø  Çalışan Destek Birimi kurulması şeklindedir.

           Yapılacak çalışmalar çalışan odaklı olması sebebiyle, çalışanlarımızın memnuniyetlerinin artırılması sağlanarak, çalışanların iş yerindeki genel tatmin ve bağlılıkları güçlendirilecek. Bu sayede, çalışanların moral ve motivasyonları artırılacak, etkin ve verimli hizmet sunmaları sağlanacak ve sonuç olarak hasta memnuniyetine olumlu katkı sağlanacaktır.

Ø  Çalışan Whatsapp Destek Hattı

Çalışanların iş yerindeki sorunlarını, sorularını ve geri bildirimlerini hızlı ve etkili bir şekilde iletebilecekleri bir iletişim kanalı sağlamak, böylece çalışan memnuniyetini ve verimliliğini artırmak amacıyla Whatsapp iletişim hattı açılmıştır. Ağustos 2024 itibariyle destek hattımız hizmet vermeye başlamıştır. 

Ø  Kurumsal İletişim Toplantıları

Kurum içindeki bilgi akışını güçlendirmek, çalışanlar arasında şeffaflık ve işbirliği sağlamak ve genel iş memnuniyetini artırmak amacıyla Müdürlüğümüz bünyesinde Müdürlüğümüz ve bağlı sağlık kurumlarında çalışanlar ile iletişim toplantıları gerçekleştirilmektedir. Toplantı yapılacak olan grup içerisinden katılımcıyı belirlemek için otomatik kura sistemi kullanılmaktadır. Mayıs 2024 tarihi itibariyle çalışanlar ile toplantılara başlanmıştır.

Ø  Çalışanlar İle Telefon Görüşmeleri

Müdürlüğümüz ve bağlı sağlık kurumlarında görev yapan çalışanların kendilerini değerli hissetmelerini, sorunlarını, görüş ve önerilerini, taleplerini daha kolay ve hızlı şekilde aktarabilmelerini sağlamak amacıyla telefon görüşmelerinin yapılması planlanmıştır. Müdürlüğümüz bünyesinden bir personel Haziran 2024 tarihi itibariyle görevlendirilerek yapılan aramalar, sorun, talep, görüş ve öneriler kayıt altına alınmakta ve bu kayıtlar üst yöneticilere iletilerek bildirimler üzerinde çalışmalar gerçekleştirilmektedir.

Ø  Çalışan Destek Birimi

Müdürlüğümüz bünyesinde çalışan memnuniyetini sağlamak ve genel iş süreçlerini iyileştirmek, iş verimliliğini artırmak ve çalışanların karşılaştığı sorunları çözümlemek, ihtiyaçlarını belirleyerek gerekli yönlendirmeleri yapabilmek, destek sağlamak amacıyla birim kurulmuştur.
1

1

1